Träning? Jag?

Vaknade kl 8 och fixade till allt fort som sjutton men blev ändå försenade så jag fick trampa iväg med Linus bakpå cykeln fort som fan mot dagis. Min skrutt ♥
Lämnade honom på dagis och det gick ganska bra. Inga krokodiltårar iaf. Sedan var det bara att trampa iväg mot gymmet. Så jag var helt slut redan när jag kom dit men det gick bra ändå. Var ganska folktomt när jag kom dit som tur var. Två kvinnor (tanter) som stod och jämförde sina muskler.
Blev 10 min uppvärmning på en såndär trampsak, och sen körde jag igenom bröst, rygg, mage och ben och sist trampade jag 10 min på en cykel. Bra för första gången! Men snacka om svettigt. Hann duscha en halv minut för sedan invaderades duschen av småbarn! Ska snart hoppa in i min egen lilla dusch. Pyttelilla dusch.

Nu sitter jag och gör upp planer med Madde om fredag :) Mycket som ska planeras. Nja, inte så mycket kanske, men lite!

Vad ska jag göra nu då? Har precis hällt i mig lunchen. Ja.. hällt.
Någon som har några bra låttips förresten? Börjar tröttna på mina spellistor nu.

Skulle ju kunna börja städa lite här. Nu ska ju inte Linus vara här förrän imorgon kväll så då är det bara jag som stökar till. Men det är faktiskt mest mina saker som ligger framme, inte hans. Skäms!

Äh orkar inte skriva nåt mer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonnie Tyler - It's A Heartache och kim carnes - bette davis eyes och starship - dont stop believin

2009-11-17 @ 11:37:08
URL: http://whataboutmadelene.blogg.se/
Postat av: Jannice Lindell

Å,ska du ut på fredag? Ha så riktigt kul!!! De förtjänar du :) Var ska du ut isf?? Härligt med träning? Gick de bra? Kramar Jannice

2009-11-17 @ 22:54:43
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0