städning suger...

Jag kommer alltid hata att städa! Så jävla tråkigt.
Men idag lyxade jag till det och bytte gardiner i vardagsrummet. Till julgardinerna. Ooooh. Men det var lika bra att passa på när Linus inte är här. Och jag höll ju ändå på att städa, vilket inte händer alltför ofta :P
Näe, men första advent brukar jag fixa med alla julsaker, men vad jag har förstått så är det nästa helg? Och då är vi inte hemma så jag kan lika gärna plocka lite varje dag fram tills dess. Fusk? Javisst. Men SO WHAT?

Ska snart laga mat. Blev så sugen på wok igår så det blir det :)
Sedan ska jag packa träningskläderna så jag kan åka direkt dit när jag har lämnat Linus imorgon. Nu har ju träningsvärken försvunnit så det är väl dags att skaffa ny!

Någon som vill gå på New Moon med mig? ;) Pleeeeease? Jag lovar att den är bra :) Ska väl gå med mamma antar jag, men det är ju inte sin mamma man vill gå med på en sån film :P Fast just nu skulle jag kunna gå med vem som helst känns det som! Nej, bara nästan.

Hinner inte sitta och slöa mer här nu.

Puss


Kommentarer
Postat av: patrik

tack för maten idag

2009-11-22 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0