Skämmer ut hela svenska folket!

Jag tycker inte om folk som tror att de pratar bra engelska och sedan försöker visa det. Som på programmet Förkväll idag. De intervjuade fyra VÄLDIGT SMARTA OCH JÄVLIGT SNYGGA personer :P Så sitter hon, Yvonne Ryding eller vad hon heter och skämmer ut varenda svensk genom att prata urusel svengelska! Stackars pojkar...  

Och jag vill gå på konsert! Den här gången får dom minsann se till att hamna i Sverige igen. Det var faktiskt ett par år sedan. Jag och anonym ska gå isåfall :) Vad annars?


Om ni vill att jag ska sluta prata om sånt som ni kanske inte förstår så kan jag ju tala om att jag och lillasyster var med Linus till Jan Storm för fotografering idag. Det gick åt skogen. Dels så tror jag att han håller på att bli sjuk, och så var han ganska trött också. Men han skulle INTE sitta på någon cykel, och INTE sitta på en sån där bob, som man åker med i snön. Han skulle sitta i mitt knä. Lilla skrutten då ♥ Så han fick en ny tid på måndag. Då ska "Mmmoo" följa med. Hans mormor alltså. Jag tror det går bättre då. Får hoppas på det iaf. Vill ha lite nya fina bilder på honom nu :)

Nu ska jag snart kolla på Criminal Minds och sen soooooova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0