Ska jag eller ska jag inte?

Fick två tips från Amanda på sidor med nya bloggdesigner. Tack! :)
Har hittat en som jag fastnade för, men vågar jag prova? :P Tänk om ALLT försvinner. Egentligen så gör det ju ingenting för jag har ju inte skrivit så mycket eller lagt upp speciellt många bilder. Men jag vet ju hur grymt oteknisk jag är så jag får se :P Ni märker väl hur det går... Ska läsa igenom alla instruktioner 711 gånger till nu och sen får jag se om jag blir klokare, då kan jag nog försöka mig på det.

Håll tummarna!

Puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

säg till om du behöver hjälp att lägga in de! det är gjort på 2-3 minuter högst :)du kan byta lösenord innan och/eller efter om du inte vill att någon ska veta det! (så gjorde jag med hon som designade min)

2009-11-18 @ 21:20:52
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/
Postat av: Jannice

testa :)

2009-11-19 @ 00:11:31
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0