Så trött på mig själv!

Jag kan verkligen inte städa som en normal människa! Som nu t ex. Jag sitter och viker ihop rena kläder på vardagsrumsgolvet. Sedan går jag in med det i sovrummet. Då börjar jag plocka där istället! Och sedan ligger det något där inne som ska vara i hallen så då går jag dit med det. Och börjar plocka där! Så i varje rum har jag börjat städa så alltihop ser ut som ett enda bombnedslag!

Tänkte vara duktig nu när Linus är på dagis och städa igenom hela lägenheten och kanske få upp några julsaker till :P

Det blev ingen träning idag. Jag orkar inte! Jag är så trött när jag vaknar och sen fortsätter det så hela dagen. Men imorgon ska jag nog kunna ta mig ner ett tag iaf!

Ska fortsätta städa nu när jag är någorlunda pigg.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering/ anonym ;)

2009-11-25 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0