Rubrikbrist

Det här har varit en riktig slödag. Har legat i soffan största delen av dagen. Kollat på en film och sovit :P Ja men jag kom faktiskt inte i säng förräns kl 2 inatt, och så vaknade jag kl 8.

Jag har en ny favoritlåt nu. Om ni vill veta lixom.

Tokio Hotel - World Behind My Wall.    Måste lyssnas på! Tänkte jag skulle ha länkat till den här, men jag orkar inte just nu. Finns på både youtube och spotify och säkert på många andra ställen så det är nog ganska lätt att hitta den.
Har aldrig lyssnat på dem förut, men sen uppträdde de ju på Mtv's EMA 2009 med den här låten och jag blev helt såld. Sjukt bra. Ungefär som New Moon ;) Var bara tvungen att få med det!

Nu ska jag leta efter lediga jobb. Härligt på en lördagskväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0