Nej, skärpning Emma!

Nu får det vara nog! Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och knåpat ihop ett halvtaskigt inlägg och sedan tagit bort alltihop. Har bestämt mig för att skärpa mig nu. Ska skriva vare sig jag vill eller inte! Det betyder alltså att vissa inlägg (eller de flesta) kommer bli ganska tråkiga, men det får ni stå ut med. Ska nog till och med försöka mig på att få igång kameraskrället så att jag kan bjuda på några bilder sen.

Haha! Kollar ni på Heartbreak Hotel? Vet inte hur många gånger jag har sett den, men den är fortfarande lika bra. Nu är hon inne hos gynekologen på undersökning. Usch, får ju rysningar av det där ultraljudet. Kommer ihåg när jag fick göra ett sånt.
Jag var på en vanlig kontroll hos barnmorskan här i Heby, och hon skulle lyssna på Linus hjärta första gången men hon hittade inget hjärtljud. Det var oroande sa hon, men jag skulle inte stressa upp mig sa hon. Jomenvisst, och hur klarar man av det? Vägen till Akademiska har ALDRIG varit så lång förut.

Nepp, nu är det dags för nya tag! Imorgon ska jag lära mig hur ett gym fungerar :) Har tid för instruktion kl 9.00, så alla som bor i Heby, SNÄLLA håll er borta därifrån. Varning för Heffaklumpen!

Jag håller tummarna för att den här veckan ska gå fort. På torsdag kommer troligtvis Jannice och William hit och leker med mig och Linus och på fredag smäller det! Då är det ääääntligen dags för New Moon. Jag har väntat så jäkla länge så mina förväntningar på den filmen är skyhöga.

Förresten, är det någon som är bra på att fixa en bloggdesign? Tänkte att nu när jag ändå ska försöka mig på at leka duktig så ska det väl se bra ut också?! Please?

Ska sova nu så jag orkar upp imorgon.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

här är 2 hemsidor som har gratis bloggdesigner:



http://www.designabloggen.se/designer

http://www.snyggareblogg.se/stilmallar.html



(inte så svårt o få in dom själv, kan förklara om de behövs)



2009-11-16 @ 09:22:33
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0