Några snabba rader

Vaknade upp imorse och märkte att jag fortfarande var lika slut som innan jag somnade! Då är hela dagen sönder efter det.
Fångade upp Linus och fixade iordning honom för dagis och packadem ina träningskläder.

På dagis gick det jättebra med lämningen! Inga tårar och inget skrik. Han vinkade så fint när jag gick. Då känns det bra :)
På gymmet gick det väl däremot inte lika bra. Jag värmde bara upp i 7 minuter idag, och jag brukar göra minst 10. Men eftersom det regnade när vi cyklade till dagis så trampade jag på lite extra så det blev dubbla uppvärmningar kändes det som. Sedan körde jag lite armar, mage och ben, men idag var det massor med folk så det blev bara några på varje. Allt som allt var jag där max 40 minuter :P Bättre än ingenting!

Nu ligger Linus och vilar så jag ska passa på att göra samma sak.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0