I'm back and I'm alive!

Ja det där var ju inte så svårt. Men den enda bilden jag har av ett gym är från skolan också. Ett liiitet rum med en liten mjuk matta, en motionscykel och någon annan fallfärdig maskin. Det här var ju något helt annat! Kanske inte så stort som jag trodde, men helt okej. Har lite annat att göra nu (tråkiga papper som måste fyllas i och tråkiga samtal som måste ringas) så jag ska nog dit imorgon igen. Måste bara klura ut när det är minst folk där. Skulle tro att det är ungefär nu så det blir tidiga mornar jämt framöver. Men det är lugnt. Ny livsstil var det ja :)
Det anda som är tråkigt är att vara där själv. Någon som känner sig lockad av att se mig flyga av ett sånt där löpband? Hör av dig!

Nu: Tråkiga papper och tråkiga samtal.
Snart: Städa... Uuuuuuuh!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0