HERREGUD!

Jäklar vad bra filmen var! Jag ville inte att den skulle ta slut! :( Och jag hade bestämt mig för att jag INTE skulle börja gråta, för då skulle jag inte kunna sluta, och jag klarade mig! Men ögonen var helt fulla med tårar ibland så jag såg typ ingenting.
Sedan fick jag vissa andningssvårigheter på vissa ställen också, men jag var nog inte ensam om det ;) Men man få helt andra känslor för Jacob i den här filmen. I boken så kändes det mest som att han var ivägen och att man ville att Edward skulle komma tillbaka. Men inte i filmen. NEJ NEJ.
Självklart får inte filmen med alla detaljer som finns med i boken, men har mani nte läst boken än så gör det ingenting, man förstår allt ändå. Fast såklart förstår man mer om man nu har läst boken, som jag, två gånger :P

Nu måste jag hitta någon som vill kolla på den med mig en gång till. Skulle lätt kunna kolla på den idag med, och imorgon och dagen efter det, ja ni förstår att den var bra va?

Det var skönt att komma ifrån igår och bara kunna ta det lugnt, även om planerna ändrades helt. Jävla förbannade skit!

Dags att göra något annat nu.

Puss



Förstår ni vad jag menar? Vänta bara tills ni ser filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0