Första advent.

Taskig uppdatering, jag vet. Men är man hos mamma och pappa där datorerna oftast är upptagna så finns det inte mycket att göra åt saken.

Nu är jag iaf hemma igen. Har julpyntat lite här och där. Det gick bra. Har lyssnat och lallat med till julmusik hela tiden.
Lämnade över Linus till Patrik så att han kunde få följa med till Stockholm och träffa sin farfar och några flera. Nu är det dags för en av de jobbiga veckorna igen :(
En vecka utan Linus. När jag städade så var det ingen fara, men nu när jag sitter här så är det bara så...tomt. Nu börjar saknaden. Köpte förresten en tomtedräkt till skrutten som han ska ha på luciafirandet på dagis. Han kommer vara så söt ♥

Jaha... Vad gör man nu då? Jag är inte van med att det är såhär lugnt. Och inte är det speciellt skönt eller kul heller. Skulle nog hellre pussas med min buse. Saknar dig Linus!


Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0