Finbesök :)

Ja idag hade vi som sagt besök av Jannice och William. Det var jättetrevligt. Det gick lite segt i början bara för Linus bestämde sig för att vara jätteblyg, men efter lite lek och glass så släppte det. Sedan gick vi ut på en promenix till lekparken. Det var lite kallt, men kul ändå :) William åt sand och Linus knaprade på stenar. Filmade några fina klipp med mobilen, men jag hittar dom inte! Helt mysko...
Tog några bilder också och dom har jag hittat så jag ska se om jag klarar av att få in dom i datorn så lägger jag upp dom här sen :)

Nu har jag vart utan Linus i ca en timme. JAG SAKNAR HONOM! Helt sjukt vad det kan göra ont i kroppen av en sådan sak. Min skruttunge ♥

Nu ska jag plocka iordning på lite saker tills imorgon. Se om jag hittar kläder så jag kan åka och träna imorgon bitti.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tack för idag! De var jätte roligt. Måste göras om snart :) Haha,makalösa som skulle stoppa i sand och grus i munnen =) Hihi. Visste e de jobbigt att vara utan dom??

2009-11-20 @ 00:06:45
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

lika bra att vänja dig vara utan honom..

2009-11-22 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0