Ett nytt försök.

Ja det jag skulle skriva förra gången var att Madde sa en klok sak idag. Faktiskt :P Jag sa att jag skulle börja skriva i bloggen ordentligt igen och jag försöker få den fin för det blir så mycket roligare att skriva då. Då sa hon att man ju lär ha något att skriva om också.

Så därför!

Den här bloggen kommer handla dels om mitt och Linus vardagsliv, men också om min kamp mot mina (alldeles för många) kilon. Det ni :P  Jag har gjort det en gång och jag kan göra det igen. Inväntar bara mina.. hjälpmedel och sen kör jag igång :)

Så nu vet ni det. Vill jag ha godis så är det ajabaja!
Och Madde: Ta inte med dig nåt godis på fredag, för då kommer jag dö :P



Puss!


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Härligt! Jag kämpar också,De är jobbigt men vi ska fixa de.. Ses snart!!!! :) Kram

2009-11-16 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0