D-day!

Idag är det dagen D. På ett sätt känns det som jag överdriver väldigt mycket. Som om det här var en sak som kunde ge världsfred eller något. Men jag ska bara kolla på New Moon. Men såhär blir det när man är lite för engagerad :P
Ska se om the sleepyhead loggar in snart så får jag veta vilka tider som gäller.

Det blir ingen träning för mig idag. Igår tyckte jag att jag hade ont i armarna, men jag har betydligt ondare idag! Jag måste ha legat på något riktigt konstigt sätt inatt för det här är inte träningsvärk. Det går ända upp i nacken, så jag vill inte träna när det gör så ont.
SÅ jag ska se till att packa alla kläder och saker jag ska ha med mig nu på förmiddagen (nej jag orkade inte göra det igår) så att det inte blir som det brukar när jag ska åka någnstans och börjar slänga ihop alla saker i sista minuten.

Nu ska jag hälla i mig lite frukost.

Puss

Kommentarer
Postat av: sleepyhead

tonight is the night ;)

2009-11-20 @ 14:54:12
URL: http://whatabotmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0