Är jag verkligen frisk?

Först och främst, tack den som skrev upp låtarna i förra inlägget. Sådan musik tycker jag om :)

JAG HAR TRÄNAT IGEN..... Jag tror jag är sjuk eller nåt. Och idag var jag där med än en timme, och största tiden var jag själv också. Det är då man provar på de sakerna man inte vill att folk ska se, som till exempel sen sån där ställning där man ska hänga på underarmarna och sedan lyfta underkroppen, typ lyfta benen rakt ut. Jisses jag är glad att ingen såg. Men idag gjorde jag mycket mer än igår. 
Uppvärmning 10 min på trampgrejen idag igen, sen samma saker som igår fast mycket mer. Gjorde minst 3x10 på varje, och sedan avslutade jag med att gå 20 minuter på löpbandet. Är jag duktig? :) 
Kan ju säga att igår kände jag ingenting i kroppen efter att ha varit där (förutom svettningarna) men idag är mina armar nästan borta. Ska bli kul att känna hur dom känns imorgon.

Idag ser schemat ut såhär. Ungefär.

  • Ligga halvt död i soffan ett tag till.
  • Städa lite. Är inte så mycket kvar eftersom jag fick nåt slags ryck igår kl 20 och städade hela vardagsrummet samtidigt som jag kollade på Ugly Betty, som förresten slutade helt fel. Shit också.
  • Gå/cykla ner till ICA och hämta ett paket på 4,5 kg. Det är mina soppor som har kommit. Allt eller inget kör jag på här :P
  • Plocka lite till. Jag är en sån person som aldrig kan städa allt på en gång. Det är alldeles för tråkigt. Lättare att dela upp arbetet även om det tar längre tid.
  • Ikväll kommer LINUS ♥ . Han ska sova här inatt eftersom Jannice och William kommer och hälsar på imorgon. Ska bli kul att se dom två skruttarna tillsammans. Tänk att dom föddes på samma dag. PRICK 4 timmar efter varandra. Det är lite coolt!

Nu ska jag lägga mig och döa här och vänta på att Madde ska måla klart sitt köksbord så jag får veta hur det gick :P

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Duktig du e som tränar =)

2009-11-19 @ 00:15:01
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0