Torsdag

Jag börjar misstänka att det inte är en inflammation jag har i ryggen. Kan ju inte vara säker för det är inte en enda läkare som har kollat, utan dom har sagt i telefonen att det låter som en inflammation. Jaja,.. Igår morse när vi skulle åka till Uppsala så var det ganska lugnt med ryggen. Kände inte så mycket av den. Men när vi skulle gå utanför dörren så skulle jag lyfta upp Linus, och eftersom jag hade två väskor över axeln kunde jag inte börja mig ner som vanligt så jag böjde lixom bara på knäna, och när jag sen skulle upp igen så knakade det till så inåt helsike i ryggen, och faaan så ont jag fick! Det måste vara nånting som ligger i kläm, nån nerv eller nåt.
Så då borde jag gå till en massör, men det kostar pengar. Och då jag bara har 60 kr på kontot så känns det inte så aktuellt. Jag tror Patriks mamma skulle försöka massera mig lite försiktigt idag, om hon hinner komma hem ifrån Örebro innan jag måste åka till Uppsala.


Jag hade världens ångest igår när jag skulle sova. OM jag får jobbet i Uppsala, så börjar jag kl 9 på mornarna. Då går det en buss härifrån kl 7.25, som kommer fram typ 8.30. Då är det en halvtimma kvar, och det tar ungefär 5 minuter att gå från station. Men det går också ett tåg härifrån runt 8.13, som kommer fram 8.46, då borde jag ju hinna tycker jag. Men om tåget då är försenat? Ååh, ja men anledningen för den här ångesten är Linus och hans dagis. Han tycker ju det är så jobbigt att vara där, han blir så himla ledsen. Och skulle jag ta bussen skulle han behöva vara där från 7-17. Det är alltså 10 timmar!!! Och om jag tar tåget räcker det om han är där vid 8.
Jag tycker så synd om honom :( Helst av allt skulle jag ju bara vilja vara hemma och mysa med honom hela dagarna, men det går ju inte!



Får prata lite med mamma. Av nån konstig anledning så känns det bättre när hon kommer på saker, känner ni igen det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man skall alltid lyssna på mamma, hon vet bäst :)

2009-05-07 @ 15:49:03
Postat av: Victoria

Man skall alltid lyssna på mamma, hon vet bäst :)

2009-05-07 @ 15:49:51
URL: http://Viictoriian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0