Hoppas, hoppas, hoppas!

Imorgon klockan 10 ska jag vara i Uppsala på en jobbintervju :) Har ingen aning om vad det är för jobb, för jag har sökt maaassor med jobb. Men Securia tror jag det hette, typ telefonförsäljning av stöldskydd till bil. Eller nåt.  Ni får hålla tummarna, det är ju ett jobb och jag behöver pengar!
Som tur är så är svärmor ledig så jag får låna hennes bil så slipper jag tåg, för då hade det blivit lite knepigt med dagistiderna. Men nu hinner jag lämna honom och åka in i god tid :)

Nej nu ska vi åka och hämta bilen så det är klart!


*Lyckospark i röven* ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

LYCKA TILL!!!

2009-05-05 @ 00:11:06
URL: http://Viictoriian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0