Fredag

Jag önska att jag hade ballar av stål, eller kanske ett hjärta av stål. Jag tycker det ska bli så otroligt jobbigt att lämna Linus på dagis nästa vecka.Han har ju bara varit där i max 5 timmar, och nu blir det nästan 9! Och jag kommer knappt få nån mystid tillsammans med honom alls.  Måste man vara såhär blödig?
Jag ringde till mamma igår, som jag skrev. Och hon gav som vanligt bra råd. Hon sa att när vi var små (jag och min lillebror) så gick vi också på dagis så långa dagar, och Linus skulle ju inte vara den enda som ska vara där hela dagarna. Och sen sa hon att han nog behöver det där, träffa andra barn lite mer. Han har ju så mycket överskottsenergi så det kommer gå jättebra.

Just nu står han mitt på köksgolvet med sin dinosaurie, som spelar musik, och dansar. Min gullunge! ♥
Jag har vart hemma med honom varje dag i nästan 1½ år så det är väl inte så konstigt att känns såhär. Men det är ju inte så att jag ska lämna bort honom för alltid! Vi får bara passa på att mysa mer under helgerna istället.

Nu ska vi gå ner och leka lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0