Bläöh!

Jag är så trött! Jag är helt slut!! Jag är helt...borta!!

Gick upp kl. 5.20 (!!!) imorse, gjorde mig iordning och väckte Linus. Sedan kom svärmor och hämtade oss och körde oss till Uppsala. Och jag som suttit och räknat ihop 115 kr i småpengar behövde inte betala nånting! Varför vet jag inte, och inte bryr jag mig heller! Sköterskan satte på emla-plåster och så fick vi gå och leka. Woho!!
Linus fastnade direkt för en barnvagn som han drog runt i korridorerna i en timma. En såna måste vi nog köpa sen, den var ju jätterolig!
Sen skulle de sätta nålen i honom, och svärmor bad dom om att skulle få lite kuckelimuckdricka som hon kallar det för. Han drack upp allt så duktigt och sakta men säkert blev han lite lullig. En halvtimma senare satt han i vagnen och log som en insupen gammal alkis. Men det hjälpte verkligen. När dom stack nålen i hans hand så satt han snällt i mitt knä, kollade på vad dom gjorde och sa inte ett knyst! Min lilla ängel.

Sen kutade vi iväg till nästa stopp, där de tog ungefär 8 blodprov under 3 timmar.
Sen kutade vi iväg till nästa stopp..igen, där de gjorde honom, eller hans njurar, radioaktiva och tog kort på dom under 20 minuer. Seeen var det klart! Då väntade vi 2 timmar på Patrik så vi kunde komma hem. Ja då började det hagla förresten, MASSOR!!


Imorgon kväll ska jag på utbildning, där jag var på intervju igår. Sen är det en prov-vecka, och om den går bra så får jag jobbet :P  Kanske inget drömjobb, men ett jobb är det! Så vi får se hur det går.


Nu funderar jag på att lägga mig, innan jag somnar i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0