Lovely!

Arboga, my dear Arboga! Det är så himla skönt att komma hit. Jag kan inte förklara varför, det är väl bara så. Jag har vuxit upp här och bott här i 18 år så det är väl nåtog speciellt med det hela.

Tågresan hit var, ja vad ska man säga? Förjäkla jobbig! Bussen från Heby till Sala gick ganska bra. Tågen från Sala till V-ås gick bra, men tåget därifrån till Arboga var som sagt jobbig. Jag hade bokat plats i familjevagnen för att vara säker på att jag skulle få plats med vagnen, men ack så fel jag hade! För det första så klev jag på på fel sida av vagnen, för det andra var Linus barnvagn för bred så jag kom inte igenom i gången, för det tredje så stod det redan femhundratjugofjorton vagnar där. Så Linus och jag stod mitt emellan två vagnar. Alltså tågvagnar. Tack för bra service SJ!

Imorgon ska vi först kolla in en barnsko-rea här, och sedan är det kalas för min morfar. Hoppas dessutom på en sovmorgon imorgon bitti. Jag är så trött redan nu så jag skulle kunna sova i flera dagar! Jag ska väl inte hoppas på för mycket då jag har en son som vaknar mellan 6.30 och 7.00 varje morgon. *Gäsp*


Nu ska jag hjälpa mamma med mat och dukning. Hörs senare!

Grattis på födelsedagen Madde och Jannice :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en liten som vaknar mellan 6 och 7.. kan säga att jag är skapligt trött då och hon tycker att jag är jättetråkig som bara halvsover :P



Världen är inte anpassad för vagnar :/ På gränby kan man knappt gå in i affärerna för att vagnen inte får plats i gångarna och då tycker jag att jag har en ganska smal vagn....

2009-03-21 @ 13:56:55
URL: http://hullaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0