Förkyld!

Jag har blivit förkyld sen igår då jag gick hem med Linus i en snöstorm. Jag lovar, det var STORM!!
Så nu är jag alldeles täppt i näsan och har ont i halsen. Jääättekul :(

Med bantningstjosafräset går det väl bra. Idag är andra dagen utan godis :P Tyvärr så köpte jag en flaska med jul..nej..påskmust när jag var och handlade. Men jag tycker ändå jag är duktig. Förut blev det alltid godis så fort jag var inne i en affär.
Ikväll ska vi äta våfflor, såklart, så grädden fettar väl till det lite också. Det får bli en sån dag helt enkelt.

På lördag ska jag åka in till Sala tänkte jag. Ska kolla lite i gallerian och sen ska jag gå runt och vara desperat :P Ska leta jobb..


Oooh! Ikväll är det Grey's igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0