Duktig kille :)

Det hade gått så bra på dagis efter att jag hade gått. Han hade blivit lite ledsen precis innan maten, men en blandning av hunger och trötthet är inte kul. Så fort han fick syn på maten hade han dock kvicknat till och ätit både bra, och mycket. När jag kom och skulle hämta honom låg han ute och sussade så fint i vagnen. Då känns det bra i mammahjärtat.

Imorgon är det lämning kl 10 och hämtning kl 12. Sen får vi ränna ner på stan (läs byhåle-centrum) och ta bussen in till Sala, för att sedan ta tåget till Västerås där det sedan är väntetid i 30 minuter innan vi kan hoppa på tåget till Arboga. Kul att åka tåg med en stor vagn, NOT! 


Och jag då! Jag skulle posta två saker idag, för dom måste komma iväg idag så att dom hinner fram tills imorrn, och såklart så glömmer jag det! Får låna bilen ikväll och åka iväg. Tur att dom inte tömmer förrän kl 18.



Nu ska jag göra våfflor! Måste ju fetta på mig lite... Eller inte.



                               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0