Fettisdagen!

Jo jag veet att det var ett tag sedan jag skrev något här, men nu är det ju så att jag har inte orkat :P
Nej men vi har varit magsjuka jag och Linus så vi har varit i Arboga för att krya till oss och för att inte smitta Patrik.

Just nu sitter jag i soffan och bara väntar på att Linus ska vakna så att vi hinner ut på en liten promenix. Hade tänkt gå ut lite tidigare men idag har det bara varit en gnälldag här så vi har mest suttit i soffan och gosat :)
Jag vet inte riktigt vad felet är, inatt vaknade han minst 20 gånger och bara gallskrek så han fick sova mellan oss (det var jättelänge sedan och jääättemysigt) men det hjälpte bara lite. Antingen är det väl flera tänder på gång eller också är det magen eller något. Jobbigt att inte veta vad som är fel. 

Nu vaknar han! Så nu blir det en skön promenad. Tror jag får ha mössan på mig bara. Har inte hunnit duscha idag eftersom vattnet är typ 30 grader bara! Och inte blir det väl bättre av att jag glömmer att jag har tänt pannan så att den slocknar igen :P

Kanske ska kolla om det finns några semlor kvar! Det är ju trots allt fettisdagen idag :)


eemmasemlan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0