Arboga

Nu är jag i Arboga. Mamma var med mig till doktorn idag så jag följde med hit sen.

Vi fick papper idag om att Linus har fått plats på dagis från den 13 mars. Det är ju snart ju!! Men det är på Lönnerberga, och jag vet inte om det är det som ska läggas ner. Ska ringa imorrn och fråga. Sen är det nästa problem. Ett jobb...
Då har jag ju ingenting som hindrar mig. Förutom en bil då... Får bli någonstans i närheten.


Nu ska jag färga håret. Brunt, eller mörkblont som det heter. Får se hur det blir. Sist jag provade blev jag gråhårig. Och då menar jag verkligen riktigt grått.




eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hej!

Linus kommer börja på det dagis jag jobbar på :) Hoppas inskolningen kommer gå bra för er :) Allt bra med er då? Kram // Emeli

2009-02-12 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0