Sluta snöa!!

Det räcker nu! Nu har det kommit nästan 20 cm på en natt här!
Jag har ju lånat pappas bil så den står ute på gatan insnöad och inskottad av en stor traktor. Kul att få ut den sen!

Tänk att det bara är knappt en vecka kvar till jul. Nu när det är vitt ute så känns det faktiskt som att det börjar närma sig, men det gjorde det inte för bara två dagar sedan.

Idag ska jag storstäda här, för imorgon åker jag till Arboga och lämnar tillbaka bilen och sedan kommer jag inte hem förren några dagar innan jul, och lämnar Linus hos Patrik. Det blir lite konstigt med varannan vecka-köret nu men jag ska väl klara mig ändå. :P


Näää, nu är det dags att slå på lite musik och komma igång. Ska nog rensa råttlådorna idag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0