Missförstå mig rätt...

Fick höra igår att det tydligen ser ut som att jag i ett tidigare inlägg klagar över att jag får ha Linus lite oftare än jag egentligen ska (Patrik brukar vara tvungen att hoppa in och jobba med kost varsel så då tar jag Linus) men det är helt fel! Har inte kollat på vad jag skrev än, men de sista dagarna har jag inte riktigt vart sugen på att skriva nåt speciellt så det har mest bara blivit lite dravel...

Jag älskar min son och skulle gärna vara med honom jämt! ♥
För en timme sedan ungefär, så låg vi i sängen och kollade på Musikhjälpen på tv. Linus var lite halvpömsig så jag liksom strök med handen över ansiktet på honom som jag brukar göra när han ska sova. Då gör han likadant på mig det lilla gullet! Så jäkla underbar han är! :)

Ikväll ska jag åka till Örebro med mamma och handla all julmat och kolla på de sista julklapparna. Och en mössa till mig själv! Jäääklar vad det är kallt om öronen nu när man går ut!




Hej!

Kommentarer
Postat av: Linus pappa

jag ska aldrig mer låta dig ta hand om min son när det är min vecka. bara så du vet. du har förstört allt

2009-12-21 @ 22:21:42
Postat av: Jannice

Människor missförtsåt alltid de man skriver i bloggar!!! Jag vet hur de är. Man har ju andra saker uträknat ibland som behövs göras som inte kan göras när man har barnen med sig.. men människor uppfattar fel... hm.. jag förstår inte ens hur denna inlägg innan mig kan häva ut så fula ord.... :(

2009-12-27 @ 23:48:51
Postat av: ___

Hur kan man ens skriva så som kommentaren längst upp? =(

2009-12-27 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0