Måndagskväll = CSI

Kollar på CSI och äter yoghurt. Det blev min kvällsmat.
Fastnade förresten för Lotta Engberg på Liseberg förut. Nu vill jag åka dit ännu mer, får se till att komma dit snart.


Men HJÄLP! Det låter som om råttskrällena kommer käka sig ur väggarna här snart! Får ringa hyresvärden imorgon. Visst ska väl hon se till att det inte kan krypa in råttor i bestickslådan? Det är väl inte mitt ansvar? Funderade på Maddes kommentar. Råttgift går inte (finns i källaren/grunden) för då kan Linus få i sig. Och råttfällor skulle jag ALDRIG i mitt liv ställa ut, för vad gör jag då när det en vacker dag sitter en ful en där i?
Hmm...Nu kom jag att tänka på en sak som innehåller en Madde, och en död råtta med tungan hängandes i mungipan! Fy fasen... Jag är dödligt rädd för råttor, men jag kanske inte visar det lika mycket som vissa andra :P


Nu börjar CSI igen :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0