Julstämning?

Försöker jobba upp en liten julstämning här. Inte så lätt när det är pissväder ute, men man gör vad man kan :)

Jag brukar börja med den här låten. Då börjar jag tänka på när jag var mindre (både mindre och yngre :P) och sjöng i kör. Vi hade en julkonsert och sjöng bl a den här låten, och nästan alla föräldrar satt och grinade. Så enjoy!



Den är himla fin den.


Sen finns ju alltid den här godingen, då tänker jag på alla luciatåg vi har gjort igenom åren. Denna låt är alltid med, och alltid får man gåshud på samma ställe. Den är fin!



Okej, hade väl kanske inte tänkt mig EMD, utan Carola eller nåt, men det duger :)



Sist men inte minst så fungerar den här låten ALLTID för mig. Det här är jul!



Så nu är det bara att jula på ;)




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0