Jag vill kunna sova!

Varför går det inte? Igår kväll låg jag i säkert 30 minuter innan jag ens kunde försöka sova. Ovanligt för mig som brukar somna efter max 10 minuter. Och självklart vaknar jag flera gånger mitt i natten och kan inte somna om igen. Men det bästa är ju när man vaknar kl 6 och håller på att kissa på sig, för då blir man ju såhär lagom vaken att man bara kan drömma om att somna om igen. Tillslut somnar man när klockan är 7 och ringer 50 minuter senare. Baah!! 
Jaja, Linus sover ju på nätterna iaf. Det är väl huvudsaken. Han har blivit så stor min lilla sak. Han var jätteduktig när jag lämnade honom på dagis idag också. Han släppte min hand och vinkade till mig och sen gick han in själv ♥
Han är min BEBIS ju!

Har några bilder och filmer från matbordet igår, lägger upp dom här sen. Måste bara få in filmerna på youtube eller nåt först. Tar det när jag orkar :P

När jag vaknade mitt i natten kom jag att tänka på det som jag, Madde och Ida jobbade med på kursen om eget företagande eller vad det nu var för kurs. Kommer du ihåg Madde? Jag fick sån lust att göra det, på riktigt!! Tänker inte säga vad det är för då snor nån annan idén bara, och det är en bra idé :)

Tänkte att jag skulle baka lite idag, men har varken ägg eller några bra formar. Har bara en egentligen, så det kan bli lite körigt..

Nepp nu ska jag snoka runt lite här!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0