Drömtydare någon?

Inatt drömde jag en heeeeelt sjuk dröm! Någon som vill prova sig på att tyda den?

Pappa var tydligen bonde, så vi bodde på en stor bondgård och hade både grisar och kossor. Sen skulle vi försöka få grisarna på tjocken, och när man sen skulle kolla om de var det så vände man dem upp och ner och kollade på magen. Det skulle tydligen synas då. Och alla grisar och kossor stod i en egen liten gallerbur...nej inte bur. Mer som en bur fast inte så hög och utan tak. Gallerlåda kanske? Jaja. När jag skulle gå in i ladugården och lägga Linus (han brukade tydligen ligga och sova där inne i en såndär gallerlåda) så fanns det ingen plats för honom. Pappa hade flyttat ihop alla grisar med kossorna i ett rum, för i det andra rummet skulle han sätta upp ett tält. Så jag fick gå ut och lägga Linus, men i hans bur stod det en FET gris. Och jag skojar inte, den var minst två meter bred, och fyra meter hög. Skitläskig var den!!

Sen vaknade jag.


OBS! DETTA VAR DÅ EN DRÖM, TRO INTE ATT JAG BRUKAR GÅ OCH LÄGGA LINUS I EN LADUGÅRD. OCH PAPPA HAR VARKEN GRISAR ELLER KOR. DET ÄR JAG GLAD FÖR!

Så, vad betyder den?



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0