Det fina fina paketet :)

Idag när jag kollade postlådan så låg det mycket riktigt ett litet paket där :) Min vinst! Slängde på skivan direkt och så har den gått så gott som hela tiden sedan dess. Ljuv musik :)

Imorgon är det: dagis, handla (varför glömmer man jämt toapapper?!) och kanske måla lite mer med Linus. Vi målade med fingerfärger idag för första gången! Heeeeerregud säger jag bara. Först var det väldigt läskigt att bli så kletig om fingrarna, men tillslut fick jag ta färgerna ifrån honom. En burk tog slut direkt :P Och som han såg ut! Det var raka vägen in i duschen för honom efter det. Jag knäppte lite bilder, men orkar inte ladda upp dom nu, så jag fixar nog det imorrn.

Nu: Lyssna lite mer på min fina musik ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0