Andra advent

Såg nyss ett kort på min sysslings alldeles färska dotter Leah. Så underbart söt!
Känns som att jag knappt kommer ihåg när Linus var sådär liten. Nu står han här brevid mig och trycker upp en stor traktor i ansiktet på mig och skriker TRAAAAKTOOOR! Och snart blir han två år! Nästan så man saknar bebistiden lite :P Missförstå mig rätt... Trodde bara inte han skulle bli så stor så fort.

Det blev inget pepparkaksbak igår. Linus skulle sova en liten stund efter lunch och det var tänkt att vi skulle baka efter det. Men han sov i lite mer än 3 timmar så när han vaknade så blev det fullt upp med att åka och handla saker till maten. Så vi ska göra pepparkakor idag istället :)


Sedan ska man väl kanske åka hem idag också. Känns fel att säga hem. Jag tycker det här är mitt hem, och det känns jobbigt att åka härifrån till den kalla och sunkiga lägenheten. Men jag måste dit och kolla posten. Det borde ligga två kalla paket och vänta på mig där :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0