Uppsaladag

Idag har jag varit ganska effektiv. Städat pannrummet/tvättstugan. Tvättat en maskin, och eldat. Dessutom har jag duschat, gått en långprommis med Linus och ätit mat för första gången på 2 veckor. Sallad från Picasso. Det var ingen höjdare precis så jag fortsätter nog med mina soppor, synd bara att dom är så dyra!

Just ja, jag har fixat Patriks present från mig och Linus :) Ska bara in till Uppsala imorrn och fixa det sista. Det ska bli kuul!'

Imorgon bitti ska jag ringa till 1177 och be dom ge mig en tid hos närakuten på Samariterhemmet. Nu jävlar ska jag ha hjälp med min rygg.. Annars blir jag fööörbannad! Sen ska jag irra runt och leta efter en doppresent till Amelia :) Vet vad jag ska ha, nu ska jag bara hitta affären också. Äh, det får ta den tid det tar. Linus och jag kan ta en heldag i Uppsala imorrn :)

Funderar på att gå och sussa nu. Är astrött och dessutom skriker min rygg efter lite vila.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får ordning med ryggen!

2009-04-30 @ 17:00:43
URL: http://Viictoriian.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack för det jättefina halsbandet! =) Tråkigt att ni inte kunde stanna längre =/ Mår Linus bättre nu?

Kramar!!

2009-05-02 @ 21:08:16
URL: http://hullaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0