Söndag

Idag var mamma och min lillasyster här. Det var kul :)
Mamma drog med oss ut på promenad runt Heby, nåt som jag verkligen behöver men verkligen inte orkar :P  Jodå det gör jag väl men det är ju så förbaskat tråkigt! Vore mycket lättare om man hade nån att gå tillsammans med.

Får se om jag går samma runda imorrn när jag har lämnat Linus på dagis, om han mår bra. Han hade feber nu ikväll och var allmänt hängig :(


Imorrn är det också vägning för viktklubb.se. Hoppas verkligen att jag har gått ner mer, det borde jag ha gjort! Har ju för sjutton bara hällt i mig äckliga nutrilett i snart en vecka. Tycker förresten att jag är duktig. Som idag t ex. Patrik öppnade en paradisask som jag inte har tagit en bit ur! Visst körde jag ner näsan och sniffade som en galning men det får man inte i sig några kalorier av :) 

Nu ska jag kolla lite till på den där Van Veeteren eller vad den heter, annars ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0