Slappdag

Linus har vattkoppor så det blir inget dagis på minst en vecka. Och jag som skulle göra massor här idag. Skulle ut och gå en långtur, skulle städa hela huset, och så skulle jag vila lite medans han var på dagis. Istället har jag fått passat upp på en grinig och febrig Linus. 
Men bättre han får det nu än senare, och jag har ju ändå inget jobb just nu så det spelar ingen roll om jag är hemma.

Nu ska jag kolla om man kan kolla på CSI på webb-tv, för våra kanaler har flippat ur helt! Vet inte vad felet är!! Vi har ju kort och allt, och vi har alltid kunnat kolla på t ex trean och femman men sedan i förrgår så står det bara Kodad Signal på de kanalerna som går igenom kortet.. HJÄLP MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0