Orka överskrift...

Jag mår illa, jag är hungrig, jag döör...


Nu sover äntligen Linus. Det har varit en lång dag för honom. Trots att han har vattkoppor stora som 50-öringar under hela fötterna och på tårna så ska han ha på sig skorna och vara ute och spatsera. Han tycker det är såå roligt och skönt att kunna vara ute nu, utan en massa tjocka kläder på sig. Det var riktigt varmt här idag. Linus tog en lång tupplur på ungefär 2,5 mitt på dagen så då passade jag på att sitta uta och sola. Varmt som tusan! Så nu är jag liite röd om armarna och ansiktet. Bättre än ingenting.

Imorgon ska jag och mamma gå på bio :) Män som hatar kvinnor. Så då ska pappa och lillasyster vara barnvakt. Men jag som är hönsmamman nr 1 är lite orolig över när han ska sova. Man måste följa rutinerna stenhårt med honom för annars tvärvägrar han att sova.
Dessutom ska han ha 2 olika mediciner som måste skakas, mätas upp och hållas på med. Men det kommer gå fint det där tror jag..

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila min rygg.. Ont!

Godnatt, eller godkväll.

Kommentarer
Postat av: jannice

du ska se att de går bra. var bion bra?=)

2009-04-25 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0