Nära ögat!

Jag hade ju (som jag säkert nämnt 100 ggr) tid på besiktningen i V-ås imorse kl 8.20. Men av nån anledning fick jag för mig att det var 8.30. Så jag och Linus åkte härifrån kvart i 8..  När det var typ tre minuter kvar tills jag hade tiden kom jag på att jag var GANSKA försenad, och då var jag inte ens i V-ås än!! så gasen i botten, körde rally in på parkeringen. Sprang in och knappade in reg-numret på datorn och sprang ut igen. Jag blev ca 3 minuter försenad så jag trodde det var kört! Jag hann sätta mig i bilen och kolla upp på tavlan och precis då dök  vårat nummer upp. 

Vadå tur?!

Jaja, det var iaf klart kvart i 9, och jag skulle vänta till kl 13, för mamma var på kurs på högskolan och jag skulle lämna av deras barnstol som vi lånade när Patrik hämtade oss i Arboga sist, eftersom han hade glömt våran. Totalt pank givk jag runt i alla affärr på Hälla, och borta vid Erikslund.. ASkul!  Inte alls.......  Hade iaf 200 kr som blev över från besiktningen så Linus fick en gunga och lite spadar och en hink.


Nyss sökte jag 2 jobb, får se om det blir napp på nåt av dom.

Sen fick jag, eller Linus en tid till doktorn igen. Ska kolla om kisseriet funkar. Sitta där i 4 timmar igen och kolla i blöjan var 10:e minut. Jag tycker INTE om dom tiderna. Så förbaskat segt. Och det finns ingenting att göra heller. Men det är bara att se glad ut, det är ju för Linus skull.



Orkar inte mer nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra med rally haha det skulle jag ha vela sätt :P

2009-04-29 @ 10:13:04
URL: http://whataboutmadelene.blogg.se/
Postat av: jannice

tur att du han! ibland är de bra med rally:) vad har du sökt för jobb??

2009-05-04 @ 07:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0