Min rygg går av!

Jag har så förbaskat ont i ryggen! Jag har inte den blekaste aning om vad som har hänt, men såhär kan jag inte ha längre. Imorse kunde jag knappt plocka upp Linus ur sängen. Aj aj!

Om jag inte har sagt det så är vi nu i Arboga.. Igen. Jag veeet att det är ofta, men jag lixom trivs här :P
Eftersom Patrik inte kommer hem förräns runt 5 varje dag så kan vi lika gära vara här och låta honom jobba lite ifred när han kommer hem.

Just det!! Jag har gått ner 4,8 kg sen i.. hmm.. ja i början av förra veckan, typ tisdag-onsdag nåt såntdär. Very good :)

Och vet ni hur sugen jag är på att rida nu? Jag tror jag ska höra med Linda om jag får komma dit nån dag och ta en tur. Men då måste ryggen vara bra först.




Jag vill göra nånting!!!  Jag har mammas bil till förfogande så om jag hade lust hade jag kunnat åka till Örebro och kolla på jeans, då det är hål i mina, där man inte vill att det ska vara hål. Ja alltså inte DÄR, men ganska långt upp på låret.
Men med Linus som är hängig, min rygg som är allt annat än bra och min trötthet så orkar jag inte! Vi får gå ut och njuta av solen istället. Gud vad jag skulle vilja ha en barnvakt nu så att jag skulle kunna somna i en solstol här ute och sedan vakna upp alldeles röd om näsan :P  Nån frivillig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0