Lathet

Ja visst är man lat när man inte ens orkar skriva ett par rader här för att visa att man lever?

Lever gör vi iaf, men snart kolavippar jag nog av trötthet!


Idag har vi haft en hemmadag. Patrik har fixat med huset medans jag och Linus har varit ute och sparkat boll, kollat på bilar, kollat på ankor och levt rövare i mina nykrattade lövhögar. Åh han är så söt min gosboll. Kan inte fatta att han är 16 månader redan! Tiden går så fruktansvärt fort.

Om det är nån som bryr sig så håller jag på att svälta mig själv. Men om jag inte ska överdriva så häller jag i mig nutrilett. Ska fasen ha bort fläsket nu. Kollade på inspelade filmer i påskas, som var 3-4 år gamla. där var jag SMAL, riktigt smal... Och det var jääävligt deprimerande kan jag säga.

Fy sjutton vad det svider i mina ögon. Det får vara läggdags nu...  Ska bara försöka få upp nån bild sen påsken hos min moster i småland..

Gooodnight!









Kommentarer
Postat av: jannice

fina bilder. ja du borde uppdatera mera=)

2009-04-19 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0