Slutkörd...

Jag är så jääkla trött nu! Börjar bli förkyld, igen. Och så sover inte Linus speciellt bra på nätterna längre så då måste man resa sig upp och stoppa in nappen ett par gånger per natt så då somnar man aldrig riktigt.. Jobbigt!

Nu när jag väl tänkte lägga in bilder på bdb så vet jag inte hur man kopplar in kameran till datorn :P Gjorde som jag brukade göra och kopplade in den på USB porten frampå datorn, men då kommer det upp en ruta som det står att porten är överbelastad och att om man gör si eller så, så kommer porten att sluta fungera.. Jippi!

Utslagen på kroppen blir bara fler och fler.. Läkaren visste inte vad det var (kommer inte ihåg ifall jag skrev det eller inte) så jag har fått en remiss till hudkliniken på Akademiska.. Men det var väntetid.. Han sa att det kunde ta en vecka, eller en månad.. Eller längre!! Så antingen är kroppen full med utslag eller så har dom föravunnit av sig själva, vilket han tippade på.. Jag vet inte jag, ser inga tecken på att dom skulle vara på väg bort.. 

Idag har vi hämtat Linus gåstol.. Har vart lite krångel med den, ena benet hade kommit bort men så hittade dom det äntligen idag.. 

Guuuud va han gnäller!! Måste gå..


eemmasemlan 

Kommentarer
Postat av: JANNICE/TRIICANA på lunar

kul med träningen igår.. så skönt att få jobba lite ju=) hihi,men jobbigt va de.. hehe.. hoppas dina utslag blir bättre..

2008-09-30 @ 22:21:51
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0