Prison Break-marathon.

Ja vi har kollat på Prison Break typ hela dagarna sen i måndags nu. Det är vanebildande, tro mig! Vi har passat på när Linus har sovit och så. Alltså vi har ju inte bara suttit framför tv'n. Vi har vart ute och gått, jag har vart på step-up. Det blev ingen boxercise i söndags :( Patriks mamma skulle inte med och jag ville inte gå själv. Inte när det är i Morgongåva. Ska på det ikväll istället, när det är här nere..

Kyrkan var här idag och gratulerade för barnet. Hon sa att hon hade ringt ett par gånger när han bara var ett par månader men inte fått tag i oss så det fick bli nu istället. Ja iaf så övertalade hon Patrik att följa med till kyrkis imorrn.. Så vi får väl se. Jag kanske inte ens kan gå efter ikväll så då passar det ju bra :)

Linus mår bättre nu. I måndags när jag kom hem från träningen så så Patrik att han hade spytt 4 ggr, på mindre än en timme! Och efter att jag kom hem så kom det ännu mer. Jag ringde in till sjukvårdsupplysningen och fick prata med nån snorkig kärring.. För eftersom Linus har problem med njuren så ska vi ta kontakt med läkare ifall han får plötslig hög feber utan att vara förkyld, eller om han spyr mycket, för då kan han ha infektion eller nåt sånt som kan skada njuren ännu mer. Så det förklarade jag för henne i telefonen. " Jamen det förstår du väl att du inte kan ringa in så fort han kräks" sa hon ungefär...

§1c0beec    uu UU - hälsning från Linus!



eemmasemlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0