Ingen step-up för mig

Blir ingenting nu, det börjar om typ 5 minuter och jag har världens huvudvärk, mår illa och händerna bara skakar :S
Gick o la mig kl 4 med Linus och vaknade nyss.. Åh va irriterande!! Har nyss blivit av med förkylningen o så kommer det här..
Det ska tydligen gå nån form av vinterkräksjuka nu.. Linus kräktes ju som en räv förra veckan men sen var det bra igen, och nu mår jag illa...

Nej jag måste gå o ta mer alvedon..

Sorry Jannice, tänkte skriva ett sms till dig när jag hade vaknat ifall jag inte skulle komma, men eftersom jag vaknade nu så blev det inte så..

får se om vi kommer iväg till kyrkis imorrn eller om det fortfarande känns som nån har släppt en sten på mitt huvud..


eemmasemlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0