Doktor igen

Idag kl 2 ska jag till doktorn. Inte ör det där besväret jag har, utan för att jag har fått nå nedrans utslag på kroppen.. Stora blaffor på benen och nu har de till o med kommit på armarna. Var till distriktssköterskorna i torsdags och fick nån kräm (mot fotsvamp!!) men det har inte hjälpt..

Imorrn ska vi in till invigningen av nya gallerian i Sala. Ska dit med Therese som jag inte har träffat ordentligt sen vi var på Grönan för typ 2 år sen..

Nej nu måste jag gå och kolla på RixMorronZoo på tv :P

BTW så har jag aaaaastråkigt här på dagarna, och tråkigare lär det väl bli från nästa onsdag när Patrik börjar jobba... Så om det är nån som vill hitta på nåt med mig och Linus så är det bara att höra av sig :)


                                                 

Älskar min bebis mest av allt!!



eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: Annie

ah de vore någe , men då måste ja komma över min bebis skräck först ;b haha!

Läste lite i din blogg, lät kul de dära me att boxas, ja funderar på att börja me de :) ha de bra :)

2008-09-24 @ 16:01:51
URL: http://aanniejohansson.blogg.se/
Postat av: JANNICE/TRIICANA på lunar

jag vill hitta på något någon dag! ska faktiskt till sala imorrn med,kanske..

2008-09-24 @ 21:17:31
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0