Det NYA livet!

Wooho, taggad som sjutton den här gången! Men bara tanken på att jag inte slipper svälta mig gör det hela lite lättare! Idag ska jag och Jannice börja på step-up och på söndag ska jag gå på boxercise! Längtar!

Inga mer kakor och inget godis. Det ska jag väl klara?! Men sen har vi ju colan....uj uj vad det är beroendeframkallande, och gott!!  Nej nu ska fläsket bort!!

Sen ska jag börja rida igen, äntligen! Patriks kompis tjej har hästar som hon behöver hjälp med, och jag hoppas hon behöver hjälp läänge :)  Ska bara friska till mig lite till så ska jag säga att jag är redo! Ska nog investera i ett par nya ridbyxor. Med tanke på att jag var typ 14 när jag slutade rida så tror jag att dom är snäppet för små.

Imorgon blir det nog en dagstripp till Arboga, mamsen är ledig och jag har lite saker som jag ska hämta.

Jag väntar på en remiss till kirurgen i uppsala. Har lite problem efter förlossningen som jag inte står ut med längre! Såna problem som jag helst inte pratar högt om..
På tal om det så börjar ju sjukhuset idag!! Tror inte Linus är med det här veckan, var inne och kollade på hemsidan och det såg inte ut som det. Nu har vi fixat så att vi kan spela in det, mitt gamla videoskrälle fick sig en omgång igår, så nu vet jag hur jag ska göra. Blir ju helkass kvalitet men vad gör det? Det är ett minne iaf :)





eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: JANNICE/TRIICANA på lunar

boxercise var någonstans?? vad är de för problem du har efter förlossningen??

2008-09-01 @ 16:08:23
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0