Kalas nr 1 avklarat!

Igår var min släkt här och firade mig lite i förskott. Jag fick en massa nya tallrikar och bestick, blommor, och pengar att köpa vinterskor och jacka o såna saker för :) Tackar så myycket!  :D Synd bara att dom inte kan vara här på onsdag när jag fyller :(
Sen när mamma och pappa åkte så tog dom med sig Linus.. Första natten jag sov utan honom :P Men det gick bra..tillslut!

Imorrn ska jag ÄNTLIGEN till farbror doktorn för mina utslag!! Får se vad dom säger.. Förhoppningsvis vet dom vad det är så att jag kan få bort dom.

Här hemma är det full fart annars, Linus är överallt, både högt och lågt.. Han ställer sig upp mot allt, även sånt som inte står still, så då drattar han i golvet... Sen kryper han mer och mer på knäna nu. Han har ju sin lite speciella stil annars. Men det går framåt med en jäkla fart!


Nej nu måste jag gå o lägga mig i soffan ett tag!



eemmasemlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0