vecka 48

Denna veckan är ganska full, men det är kul att man har nåt att göra för en gångs skull!

  • Tisdag: Förhoppningsvis kyrkis, om jag nu kan ta mig och vagnen utanför dörren. Det tar lixom tvärstopp i snön..
  • Onsdag: Uppsla med Linus. Hörselkontroll som jag tror ska gå bra. Han hade ju en liten nedsättning på vänster öra när han var nyfödd, men läkaren trodde det skulle växa bort tills nu. Det tror jag att det har gjort.
  • Torsdag: Kyrkis! Idag skulle det visas kläder där kl 10.00. Måste komma dit eftersom jag inte kan komma till Linda när hon ska ha det.  Sen efter det så ska jag in till Sala och hämta bilder för 1600 spänn!! Bilderna från Jan Storm.. Fast alla är inte mina :P
  • Fredag: Idag är det min tur att åka till doktorn med mitt "problem".. Äntligen.. Ska lämna av Linus hos hans farmor och sen tar jag antingen tåg eller buss in till Uppsala så slipper jag dels köra i snön och dels parkering.. Ska ändå bara till Samariterhemmet.. Sen hem igen och vänta tills Patrik kommer hem, då är det dags att åka till Arboga, fast med ett stopp i Västerås för att planera julkappsinköpen. Tänkte mig Barnens Hus, IKEA och Billiga Nisse :) Blir säkert nåt mer stopp! Ska ju ta vara på tiden man har själv utan barn. Han ska vara hemma med pappa. Kommer sakna min plutt, men det är ju bara en natt, och pappa kommer klara det så bra så!
  • Lördag: Köra lillasyster till stallet för en lektion, sen hem till mamma och pappa och  duscha och vidare till hennes klass julmarknad. Sen är det hemfärd igen!
  • Söndag: FÖRSTA ADVENT!! Myyyys! Ska åka till Patriks faster i Sthlm. Dit kommer hela hans tjocka släkt :P

Det var hela den här veckan.. Ska försöka ställa fram lite julsaker varje dag också eftersom det blir lite tajt i helgen.. Åååh va kul!!


eemmasemlan
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0