pyntpynt..

Ingen doktor för Limpan idag.. Dom ringde igår och avbokade tiden. Det gjorde dom förra gången han skulle till audiologen också, men det spelar ingen roll. Blev faktiskt bättre. För då slipper jag åka till Uppsala både idag och på fredag.

Så nu håller jag på och pyntar lite här hemma :) Skulle dock gå lite lättare om det inte var en Linus som satt fast i fotknölarna på mig.. Nej då, han är jätteduktig på att leka själv.. Nu har han t.ex rivit ut alla sina leksaker på golvet..

Och grattis Linus säger jag! Hans första namnsdag idag :)
Han fick ett kort på posten idag av Patriks farmor. Ett sånt där som spelar när man öppnar det! Han tyckte det var jättekul men jag tog det ifrån honom för han satt och tryckte det mot örat och det låter ganska rejält.

Uhh, blöjbyte nödvändigt!

Btw, Jag hatar snö!! Det är typ omöjligt att ta sig upp med bilen för våran backe här.. Skulle och handla igår kväll, men det slutade med att jag fick backa tillbaka och gå in igen.. 


eemmasemlan 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är 20.. så svårt! Daniel är också svår :S

Snön är inte populär här heller, vagnen bara fastnar! Och nu är det slask och det är inte så mycket bättre det heller..

Gick ditt läkarbesök bra?

2008-11-28 @ 19:01:41
URL: http://hullaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0