Round and round

Ja här går det runt och runt. Mage till rygg, och rygg till mage. Det gäller att hålla koll! Ena sekunden ligger han på filten på golvet. Nästa gång man kollar så ligger han en meter bort på golvet. Älskar utvecklingen ♥

Imorgon bär det av till Borlänge. Först ska vi hälsa på Patriks kompis Amanda som nyss har flyttat dit. Sen ska vi till Patriks mamma. Dom är där på Dalecarlia, eller vad det nu heter. Fotboll handlar det iaf om :P  Förhoppningsvis hinns det med ett besök på Kupolen också.

Idag har vi beställt tegel till taket! Äntligen känns det som att det går framåt med huset igen...
Om jag får som jag vill (vilket jag tror) så blir det svart tegel, rött hus, och svarta knutar.. Me like :)
Har städat hela köket sketanoga idag. Har till och med tvättat golvet. Annars brukar det bara bli en dammsugning. Man har sina stunder!

Jag vill ha fint på tomten!! Jag får panik när det ser ut såhär! Stora lerhögar, högar av gammal panel, ogräs och fula blommor! Men det är ju inte ens lönt att försöka fixa till det nu. Gräsmattan ska ju jämnas ut sen, och det står en stor byggställning mitt i vägen. Men jag ska iaf börja med en sak snart. Ska fixa en liten rabatt på gräsmattan. Ska lägga ut en stor sten och några lite mindre någonstans på gräset. Sen ska jag hitta några fina blommor att plantera där :P Ska ev ta några av mamma, hon har en massa fina!

Nu ska jag nog hälsa på Linus nere på golvet tror jag. Han har fullt upp med att suga på stortån just nu. Mumma..


eemmasemlan

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ooo, Emma har blogg!! =D Här ska jag bli stammis! Du kan ju fortsätta städa hos mig sen om du vill ;)

2008-07-09 @ 20:39:47
URL: http://hullaha.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Linus är så söt :) <3

2008-07-15 @ 11:14:46
URL: http://ulllrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0