Gotland!

Yeeey! Imorgon bitti bär det av mot Nynäshamn och båten mot gotland. Det blir en liten minisemester bara. Vi kommer till Gotland imorgon typ vid 10.45, sen åker vi hem natten mellan lördag och söndag. Men det ska bli skööönt att komma bort ett tag!

I söndags blev Linus 6 månader! ♥
OCH som om det inte var nog med det så fick han sin första tand då också :) Den syns knappt, men den känns!!
Han blir stor min lilla bebis...

Nu sitter jag och kollar en massa saker på youtube. Videon till Nickelbacks Rockstar tycker jag är rätt bra :P

Nästa vecka ska Linus till doktorn..Igen! Då ska vi ha med oss ett morgonurinprov... Lycka till säger jag...

Ska fortsätta med packlistan..




eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Hoppas ni har de skönt på Gotland. Tänkte säga att nu står du med som en länk på min blogg för de bloggar som jag läser, om de är okej? kram

2008-07-20 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0