Gäsp...

Var ett tag sen jag skrev, men har faktiskt inte orkat..
Har vart hemma hos mamma och pappa sen i söndags, Patrik skulle hjälpa pappa med taket.

Jag har sökt jobb.. Adlibris sökte tydligen 60 pers för extrajobb i max 3 månader. Det är ju typ samma sak som jag gjorde på Bokus så några svårigheter ska det väl inte bli. OM jag nu får jobbet. Skulle ju passa bra eftersom Patrik är pappaledig till sista september. Lite extra klirr i kassan.

Funderar på att ordna ett ljusparty. Svärmor känner nån som är en sån konsult. Ljusen luktar ju så jäääädra gott! Är det nån som skulle vilja komma isåfall. Skulle vara bra att veta så jag vet ifall det är nån vits eller om jag ska lägga ner tanken..



Nej jag orkar inte skriva mer nu, är så jäkla trött...



eemmasemlan


Kommentarer
Postat av: JANNICE

Jag skulle kunna vilja komma=)

2008-08-01 @ 11:24:18
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0